There's the whole Universe to have fun. Stay or run?
 

KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Fórum Kisokos
Multiváltó
Felhasználónév:


Jelszó:


Most történik
∇ 2019.01.04 - Jump City: Robotméhek támadták meg a belvárost. 3000 ember fertőzött, egy harmada már halott vagy haldoklik. Kijárási tilalmat rendeltek el.
∇ 2019.01.05 - Gotham City: A termőföld öntözővizét megfertőzték. Magas koncentrációjú idegméreg vegyült a vízbe. Batman minden erejével azon van, hogy reggel ne induljon be az automatikus öntözés.
∇ 2019.04.30 - Central City: A Testvériség eltakarító törekvései kudarcba fulladtak. Mind az Időtlen Szépség, mind a Vér Hordozója túlélte a gyilkossági kísérletet, azonban a város fizette meg ennek az árát. A nyomornegyed fele összeroppant a reá dőlő épülettől. Még zajlik a kutatás túlélők, illetve holtak után. Felújításról még csak nem is beszélnek.
∇ 2019.05.01 - Jump City: Valaki csúnyán elbánt a várossal. Méhek tucatjai gyilkoltak a belvárosban, felelőst még nem találtak minderre. Az érintett részt karanténba zárták, néhányan fogtak el robotméhet, mely segítség lehet egy ellenszerre, mielőtt majdnem 4 ezer ember pusztul el. Az idő most nagyon nem barát. UPDATE: Cyborg elbukott, a gyilkos méhek több száz ember halálát okozták, ellenszer még sehol, egy-két embernek talán sikerült elfogni egy-egy példányt. A városban hírzárlat van, a kórházak és a hullaház is tömve van.
∇ 2019.09.13 - Gotham City: Deathstroke megbízást kapott Ivy likvidálására s bár teljesen eliminálni nem tudta, de kellően sikerült megzavarnia a növénynőt ahhoz, hogy menekülnie kelljen. Ivy otthona porig égett, benne rakás zsoldos holttesttel készül a jövő termőföldjének amit azonban a Zöld anyja most nem tud figyelemmel kísérni. Slade nyomására egy ideig kénytelen Jump Cityben meghúzni magát, de ez nem jelenti azt, hogy világmegváltó terveit feladná... (játék kronológiailag ez után következik Jump city elesése a robotméhek által)

∇ 2020.03.14 - Amerika: Lila ködszerű anyag lepte el a városokat s bár fájdalom nélkül, de földre kényszerítette a lakosságot. Nem tűnik halálosnak, de senki sincs magánál, hogy biztosat mondjon.
Chatbox
Oldalunk
Legutóbbi témák

» The Pact
Ismertető Emptyby Vendég Szomb. Jan. 01, 2022 4:50 pm

» Lena Luthor/Danvers
Ismertető Emptyby Lena Luthor Csüt. Dec. 23, 2021 9:41 am

» date night with puddin'
Ismertető Emptyby Joker Szomb. Okt. 23, 2021 9:23 pm

» Gondolkozok... Maria Poppy & Richard E. Wiley
Ismertető Emptyby Maria Poppy Szomb. Okt. 09, 2021 7:08 pm

» Stillwater Camp
Ismertető Emptyby Pamela Isley Csüt. Szept. 16, 2021 7:08 pm

» Archiválás kérése
Ismertető Emptyby Raven Roth Vas. Aug. 22, 2021 7:11 pm
Statisztika
Hatalmi Harcok
Gotham

Slade
Villian
Metropolis

Név
Titulus
Central City

Faye
Hero
Star City

Név
Titulus
Jump City

Ivy
Villian
Atlantis

Név
Titulus
Top posting users this month
Music

Megosztás
 

 Ismertető

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Alkotó

Admin
Alkotó


Join date :
2017. Aug. 22.
Hozzászólások száma :
147

Ismertető Empty
TémanyitásTárgy: Ismertető   Ismertető EmptyVas. Nov. 11, 2018 8:57 pm



KÉRÉSZ ISMERTETŐ
Nos, a szabályzatban csak nagy vonalakban foglaltam össze a lényeget, ide pedig bekerül a bővebb lére eresztett, magyarázó verzió.

Ezen rendszer nem nevezhető túlzottan újnak és nem is spanyol viasz. Csak én magam nevesítettem át Kérész rendszernek, hogy... ne legyen olyan száraz.  Úgyszólván ez maga az NPC rendszer. Ugyebár NPC-nek nevezzük azokat a karaktereket, akik nincsenek játékosi user kezében, de hozzátesznek, alakítják a karakterek útjait. Nos... miért ne tehetnénk ideig-óráig egy játékos kezébe őket?

A kérész rendszer lehetővé teszi a játékosoknak, hogy ilyen fontosabb karaktereket pár játék erejéig megszemélyesítsenek anélkül, hogy rájuk nehezedne a majdani sorsuk. Kéne egy gonosztevő, egy anyu, egy apu, egy szerető, mert általa fejlődne a karaktered, de senki nem vinné el keresettként, mert meg kéne halnia vagy egy idő után nem lenne rá szükség? Erre van a kérész rendszer. Nem kell végigvinni a karakter életútját, csak azokat a részeket, melyek szükségesek a fejlődéshez, a sztorihoz, a haladáshoz. A kérészek nem igazán számítanak multinak, de egyszerre egy usernél azért háromnál ne legyen több. Nem szeretnénk, ha a teljes értékű karakterek rovására menne.

Fontos infó, a kérészek a rövid útjuk miatt nem bokorugrás kötelesek. Ha végül teljes értékű karakter válik belőle, akkor kell bokrot ugrania a usernek, amennyiben más multival nem történt még meg.

Elsődleges célja ez volna, viszont arra gondoltunk, hogy ennek a rendszernek a keretén belül lehetőség nyílhatna a canon karakterek kipróbálására is. Tehát ha nem vagy magadban biztos, hogy menne-e az adott canon hős/gonosztevő, úgy kérészként van lehetőséged párat játszani vele, hogy mégis milyen lennél az adott szerepbe bújva. Ha megy is és meg is szereted, akkor egy rendes előtörténet+hivatalos elfogadás után teljes értékű karakterré lép elő. Ameddig egy canon karakter létezik aktív kérészként, addig nem lehet teljes értékű karakterigényt regelni rá, csak ha a kérész eltűnik/inaktív vagy nem próbálja meg végül.

A kérész karakterhez az ET- mintát >>ITT<< találod, amit aztán a félkész előtörténetekhez kéretik új hozzászólás formájában betenni, >>IDE<< . Eztán már csak a készre kell jelenteni és ha minden rendben, kapsz rá pecsétet.
Vissza az elejére Go down
 
Ismertető
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Ismertető

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
DC Universe FRPG :: Karakteralkotás :: Kérész karakterek :: Ismertető-
Ugrás: